Sanal POS
Paynet Sanal POS, Paynet üye iş yerlerinin fiziki bir POS cihazına ihtiyaç duymadan diledikleri yerde ve saatte kredi kartı ile kolayca ödeme almalarını sağlar.
Tüm banka ve kredi kartları ile uyumlu olan Sanal POS sayesinde regülasyonların izin verdiği ölçüde taksitli satış yapılabilir. Karmaşık entegrasyon süreçlerinin bulunmadığı Paynet Sanal POS ile işletmeler ödeme yöntemlerini çeşitlendirebilir, müşterilerine alternatifler sunabilir.
Paynet Sanal POS ile hem sanal hem de fiziksel ortamlarda ödeme alınır, yatırım ve POS maliyetlerini en aza iner. İşletmelerin, tüm bankalarla ayrı ayrı iletişime geçmesi gerekmez ve tek sözleşmeyle tüm kart markalarından ödeme alabilir. Ödemelerin hesaba geçiş süresi, müşterilerin seçeceği bloke/vade gününe göre değişkenlik gösterir.
İşletmenize en uygun ve en iyi Sanal POS entegrasyonunu sağlamak için hemen başvuru yapabilirsiniz. Komisyon oranları hakkında detaylı bilgi almak için 444 7 729 veya 0850 339 77 29 çağrı merkezi numaralarımızı arayabilir ya da @email adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Sanal POS Kullanımının Sağladığı Kolaylıklar
Paynet Sanal POS kullanıcılarına pek çok kolaylık sağlar:
- Tüm kart markalarına taksit seçeneği
- Fiziki POS taşıma zorunluluğunu ortadan kaldırmak
- Tek sözleşme ile tüm kart markalarından ödeme alma imkanı
- Tek entegrasyonla kolay ödeme alma
- ERP entegrasyonu ile operasyonel yükün azalması
- Ödeme yöntemlerini çeşitlendirmek
- Yatırım ve POS maliyetlerini ortadan kaldırmak
Sanal POS Avantajları Nelerdir?
Sanal POS kullanımının başlıca avantajları aşağıdaki gibidir:
Sanal POS Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Sanal POS Nedir?
Banka veya kredi kartları ile ödeme alınmasını sağlayan cihazlara, point of salt terminal kısaltması ile POS adı verilir. POS'ların dijitalleştirilmiş hali ise VPOS veya Türkçesi ile Sanal POS olarak adlandırılır.
Sanal POS Nasıl Alınır?
Sanal POS almak için Paynet'e başvuru yapmanız yeterlidir. Normal şartlarda her banka için ayrı başvuru yapmanız gerekirken Paynet'te tek sözleşme ile tüm bankalarla çalışma imkanına sahip olursunuz.
Sanal POS Başvuru İşlemi Nasıl Yapılır?
Paynet Sanal POS başvurusu yapılırken banka veya ödeme kuruluşlarının süreçleri büyük oranda benzerlik göstermekle beraber talep edilen evrak veya bekleme süresinin uzunluğu değişiklik gösterebilir.
Sanal POS Başvurusu için Gerekli Belgeler Nelerdir?
Sanal POS başvurularında bankalar veya ödeme çözümü sunan şirketler çok sayıda farklı bilgi ve belge isteyebilir. Bu nedenle başvuruyu yapmadan önce sağlayıcı ile iletişime geçilip ilgili belgelerin neler olduğu öğrenilmelidir. Başvuru süreci için gerekli belgeler şunlardır:
- Vergi levhası,
- İmza sirküleri,
- Varsa ortaklık sözleşmesi,
- Ticari sicil gazetesi fotokopisi
Sanal POS Nasıl Açılır?
POS açma süreci, başvurunun onaylanmasıyla birlikte başlar. Başvurusu onaylanan işletmenin sanal POS'u kısa süre sonra açılır.
Sanal POS Nasıl Kurulur?
Kurulum, e-ticaret sitesinin veya mobil uygulamanın türüne göre değişiklik gösterebilir. Şirketler, kurulumu kendileri yapabilirler veya teknik destek alabilirler. Sanal POS kurulumu PHP vasıtasıyla gerçekleştirilecekse GitHub gibi kaynaklardan yararlanılabilir.
Sanal POS Komisyon Oranları Ne Kadar?
Komisyon oranları; yıllara, şirket cirosuna veya sözleşme türüne göre değişiklik gösterebilir. Ödeme çözümü sunan şirketler ve bankalar, belli bir yüzde veya işlem başına komisyon isteyebilir. 2023 sanal POS komisyon oranları için 444 7 729 veya 0850 339 77 29 çağrı merkezi numaralarımızı arayabilir ya da @email adresine e-posta gönderebilirsiniz.
İlginizi Çekebilecek Blog İçeriklerimiz