
Tedarikçi Ödemeleri ile Tedarikçi İlişkinizi Güçlendirin
Tedarikçilere ödeme yapmanın en avantajlı yöntemi Paynet Tedarikçi Ödemeleri ile firmalar diledikleri ticari kart ile tek çekim veya taksitle ödeme yaparken tedarikçiler de ödemenin tamamını vade beklemeden zamanında ve tek seferde alır.
Tedarikçi Ödemeleri ile işletmeler, hangi bankadan olduğu fark etmeksizin tüm ticari kartlar ile ödeme yaparak tedarikçilerden ürün ve hizmet alır. Ayrıca işletmeler, onay mekanizması sayesinde de süreci güvenli bir şekilde yönetir. Kullanıcı bazlı onay mekanizmasında işlemler sadece yetkili yöneticiler tarafından onaylanabilir ve ödeme süreci kontrol altında ilerler.
Peşin ödeme yapma imkânı yakalayan işletmeler, tedarikçilerin sunduğu peşin ödeme indirimlerinden faydalanabildikleri gibi diledikleri takdirde ödemeyi 18 aya kadar da taksitlendirebilirler. Tek ekrandan hem tedarikçilerinin hem de bayilerinin ödemelerini yönetebilen işletmeler, raporlar ile de nakit akışını kolayca takip ederler.
Tüm ürün ve çözümlerimizle ilgili detaylı bilgi almak için 444 7 729 veya 0850 339 77 29 çağrı merkezi numaralarımızı arayarak ya da @email adresine e-posta göndererek bize ulaşın!
Tedarikçi Ödemeleri Sisteminin Özellikleri
Paynet Tedarikçi Ödemeleri çözümü ile ürün tedarik ederken bütçenizi zorlamayın, esnek ödeme seçenekleri ile ihtiyaçlarınızı kolayca karşılayın.
Tedarikçilere Taksitle Ödeme Yapma
Tedarikçi ödeme sistemi sayesinde vadeli ödeme yapma imkânına sahip olursunuz. Tedarikçilere yapacağınız ödemeleri Paynet ile 18 aya kadar taksitlendirir, vadeli şekilde ödersiniz.
Tek Ekrandan Nakit Yönetimi ve Detaylı Raporlama
Paynet Tedarikçi Ödemeleri sistemi ile tedarikçi ve bayi ödemeleri tek ekrandan kolayca takip edilir. Bu özellik sayesinde nakit akışını rahatlıkla yönetirsiniz. Ayrıca ödeme ve tahsilatları anlık olarak raporlama imkânına da sahip olursunuz.
CRM ve ERP Sistemleriyle Kolayca Entegre
Tedarikçi ödeme sistemi, CRM ve ERP gibi yazılımlara kolayca entegre olur. Kullandığınız yazılımlar için gerekli entegrasyonları gerçekleştirerek tüm tedarikçi ödemelerini anında muhasebeleştirir ve iş süreçlerini verimli bir şekilde organize edersiniz.
Onay Mekanizması ile Ödemeleri Kontrol Edin
Tedarikçi Ödemeleri çözümünde yer alan kullanıcı bazlı onay mekanizması özelliği ile ödemeler konusunda çalışanlara ve yöneticilere onay yetkisi verirsiniz. Böylece bir ödeme yapılacağında önce yetkilinin onay vermesi gerekir ve ödeme süreçlerini güvenli bir şekilde kontrol altına alırsınız.
Paynet Tedarikçi Ödemeleri ile Nakit Avantajı Sağlayın
Tedarikçilere ödeme yaparken havale ve benzeri yöntemler yerine Tedarikçi Ödemeleri aracılığıyla, ticari kredi kartınızı kullanarak finansal açıdan daha fazla avantaj elde edebilirsiniz. Tedarikçinizin peşin ödeme indirimi sunması halinde ticari kredi kartınızla peşin ödeme yaparak nakit avantajı sağlayabilirsiniz.
Tedarikçi Ödemeleri sisteminde yer alan kullanıcı bazlı ödeme onayı ile ödeme süreçlerini kontrol altına alabilir ve finansal durumunuzu daha etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Bu sistemde ödeme sürecinden sorumlu yetkililer arasında hiyerarşiye göre bir onay mekanizması çalışır ve yetkili onayı olmadan ödeme işlemi tamamlanmaz.
Paynet Tedarikçi Ödemelerinin Avantajları
Tedarikçi Ödemeleri Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Tedarikçi Ödemeleri Nedir?
Tedarikçi ödemeleri, işletmelerin tedarikçilerinden ürün ve hizmet alırken ödemeyi kredi kartına 18 taksit ile yapma, tek ekrandan ödeme ve tahsilat yönetimi ile detaylı raporlama ve takip gibi imkânlar sunan bir çözümdür.
Tedarikçi Ödemesi Ne Demek?
Tedarikçi ödemesi, işletmelerin ürün ve hizmet tedarik ettiği diğer işletmelere yaptıkları ödemeleri ifade eder.
Tedarikçi Ödemeleri Nasıl Kullanılır?
Paynet üye işyeri olanlar Tedarikçi Ödemeleri sistemine kolayca entegre olup nakit akışlarını kolayca yönetmeye başlayabilirler.
Tedarikçi Sistemi Nedir?
Tedarikçi sistemi; işletmeler ile tedarikçiler arasında gerçekleşen ödeme, tahsilat, taksitlendirme, raporlama gibi süreçleri dijitalleştiren bir sistemdir.
İlginizi Çekebilecek Blog İçeriklerimiz